Uppdaterad: 2009-11-03

Inga kommentarer

"Ibland kan jag tycka att jag blir så torr i munnen, känns som sandpapper. Försöker dricka mycket vatten, men jag tycker inte att det hjälper. Sedan ett par år tillbaka tar jag Sertralin i perioder, muntorrhet kan visst vara en sidoeffekt av det. Vad är bäst mot den torra känslan?" Irina, 31 Läs artikel

Uppdaterad: 2010-04-22

3 kommentarer

Jag har diabetes typ 2 och äter Metformin mot det. När jag går längre promenader, som jag borde göra ofta, blir jag ofta illamående och jätte trött, kan det vara medicinen? Tommy 55 Läs artikel

Uppdaterad: 2009-09-30

Inga kommentarer

"Efter att jag födde barn har jag problem i rumpan, antar att det är hemorrojder, hur skall jag egentligen behandla det? Säg inte att jag skall gå till doktorn, för det vägrar jag. Det kliar, svider, ibland gör det så ont att jag får lust att gråta på toaletten. De kommer och går, kan jag väl säga." Vilda mamman, 34. Apotekaren Maryam Rasti-Nosrani svarar. Läs artikel

Kategorier: Hud, Kvinna, Fråga apotekaren
Uppdaterad: 2009-11-06

Inga kommentarer

"Ofta, när man går till Apoteket, frågar de om man kan ta en billigare medicin, till exempel när jag skulle hämta ut mina Cyklonova mot enorma menstruationer, då fick jag Tranon istället, är det alltid lämpligt att göra det? Kan man vägra?" Ewa, 40 Läs artikel

args[0], MB_CASE_LOWER, "UTF-8"); print "

Se alla nyheter om $activeTerm

"; */?>

Annons