Hem Forum Livsstil Sömn vad finns det för olika sömnmediciner? Svar till: vad finns det för olika sömnmediciner?

anonym

Calle min vän, snubblade in
Calle min vän, snubblade in på denna tråden, såg att det var länge sen du skrev. Men tänker att du kanske får en notering.
Att gå ner i vikt (i verkliga fett-kg och inte 2kg +- pga vätska) kan såg gott som vem som helst göra som inte har någon biologisk rubbning, och det är det inte många som har. Dock är det inget man gör bara genom att vilja det, eller försöka äta mindre. Det är inte svårt att lära sig, men man måste ta sig tid att lära sig. Om du ser till att få in rätt proportioner protein/kolhydrater/fett, samtidigt som du räknar kalorier så att du ligger på minus – så kan det ENDA resultatet bli fettminskning. Detta är ett faktum. Släng in lite träning på det så ser du resultat snabbt. Men man kan även ner utan träning, bara att räkna kalorier.
Men första steget är att informera sig.
Allt detta antar jag att du redan hört. Men har du verkligen genomfört det? Inte troligt, för då hade du gått ner i vikt.
Allt detta sägs med glimten i ögat, ta det inte som att jag anfaller dig. Ibland måste vindar höra/läsa något vi redan vet för att ta tag i det.
Kämpa på!