Hem Forum Sjukdomstrådar Metamina mot adhd? Svar till: Metamina mot adhd?

Chrick

Alla har rätt på sitt sätt………
jag har 120 mg Metamina om dagen, jag kan inte jämföras med någon annan förutom mig själv, tänk att några här har problem med sin 18 mg Concerta, jag ser det som det är, bara för att jag hade 8 x 54 mg Concerta om dagen gör inte mig till någon annan, oavsett dos så verkar biverkningarna helt klart dom som avgör livskvallitéen inget annat än axepptabellt liv, har betydellse, då man aldrig kan vara e hel person, så länge man mår piss, den gyllene regeln är, då man slutar att söka efter något som gör en till människa, och börjar tänka på relativa saker runt omkring, man läser inte FASS t.ex för ett sökandes skull, man läser gör det själv och snickrar ihop en bänk som man kan sitta på ist, då har man rätt medecin, mot sina problem, kommer man inte dit har man fortfarande problem, meningen är given, eller hur, när problemet är löst så är det löst, då kan man ta tag i dom andra problemen som inte alltid är problem utan vad sammhället kräver av oss, så länge det finns krav kommer vi uppleva detta, frågan är hur hårt skall vi ta saker och ting, ha det bäst alla 😉